Tuesday, September 22, 2009

ceritera open house

tx kekawan yg dtg.. ade yg knal ade yg x.. tp akhir nya knal jugak..
ramai yg djemput..

tx to zol, razman n azrul.. dari kecik2 umo 7thun smpai skrang kita kwn kan.. heee
sama la ngan en alan.. aku sdey ko xdtg.. aku mask taw thun nie.. sob3x..
tx to syarip, fahmie, akmal, qusyairi, zuhairi, ashraf, syafiq, pityan, amer, sarah n azrin
(nama kalo sala mintak maap yew)

yeah akhir nya selesai sudah open house.. kesilapan teknikal nye sekeping gambar pon xamik..
adduh sadis btol.. tp xpela..

nk stori cket tntg d sebalik tabir open house..
nak dijadikan cerita
sya perlu sediakan lontong utk mjlis hari raya GPMS
insya allah 30 sept ni.. disebab kan xpenah masak.. bertungkus lumus blik kg belajar masak..
berjaya jugak..

to Pok Nik-Aku rasa dah pas kot nak masak lontong utk gpms nati.. ghehe.. timekasih ye pok nik bg sokongan moral utk aku memasak.. kalo xdsuruh xde nye nk blaja msk

so pg2 22 sept 09,
misi pertama
- pencarian bahan2 msk..
antaranya - sengkuang, kobis, jagung, kacang buncis,
bhn2 laen suma dah ade d rumah..

misi kedua
-potong2.. semua bhan2 td dipotong2 mengikut arahan bonda..
stat msak2.. rupanya snang je msk ni.. kalo rajin..
kol 12 suma sudah siap d masak...

tu je.. ape rasa? xtaw la..
heee

6 comments:

norfaiz said...

soe la no cek xdapat hadir

nini kamal said...

xpe.. jnji jmput.. :)

azlan ahmad said...

erm..
takpa.. janji kita maseh juga behubung.. x macam yg lain2..

nini kamal said...

hee.. alan ko jgn la touching2 ngan aku.. xkesah la dtg ke x.. huhu

azlan ahmad said...

huhu.. x touching pn.. tp segan dkat ang la.. ajak tp x mai pun. huhu..

nini kamal said...

ecece.. sjak bla segan ni.. xpe umah aku xlari.. slagi mak ayh aku dok ctu uma aku pon still kat ctu.. thun dpan kta kasi meriah lg dari thun nie.. wat jln2 raya serbu suma umah.. ghehehe