Thursday, April 29, 2010

hari tembakau

(◕‿-)untuk melakukan sesuatu perkara yang baik mesti ada sedikit paksaan.

so sempena sambutan hari tanpa tembakau peringkat kebangsaan disambut setiap 31May setiap tahun.. sepanjang bulan may nk cita pasal rokok..
segala-gala nya rokok..

entry akan datang ade mcm2 info utk suma kawan2..
2gu yew entry akan datang.. harap2 dpt membantu kwn2 (perokok pasif dan juga perokok tegar)



>BERHENTI MEROKOK
tindakan bijak lagi menguntungkan..

>jadilah remaja cemerlang tanpa rokok

Sunday, April 25, 2010

exam mode~

okeh da telepas dari kesibukan hujung mggu....

24apr10
happy bufday abah.. i love u sooo mmuch.. you're my hero.. ;)

24apr10
MUET - 7.30am - 12.30pm
DSG UNISEL

24apr10
MUnSyI - 4pm - 5pm
SMK Seksyen 16, Shah Alam


arini xde wat pape..
maen gem kt fb, update blog, dgar lagu..
suka lagu nie. train - hey soul sister

you see i can be myself now finally
in fact there's nothing i can't be
i want the world to see you'll be with me

Saturday, April 17, 2010

its my bufday...

happy bufday nini..

Sunday, April 11, 2010

sampel kimia

4/2/2010

hari ni aktiviti sekitar pasar pudu..
kedai runcit.

untuk sampel kimia setiap satu jenis barang diambil sebanyak 3 kuantiti (1 untuk simpanan pemilik, 1 simpanan untuk ik dan 1 lagi diserahkan kepada jabatan kimia.)

sampel2 yang diambil ni di bayar k. bukan ambil free je..
antara sampel yang diambil:





sampel2 ini akan dilabel dan di lak dengan lak rasmi DBKL. mcm pic kat bwh nie..


bila dah siap label dan lak, kitorang msuk kan suma sampel dalam 3 plastik. 1 plastik diserahkan kepada pemilik kedai, selesai.


kami bergerak ke destinasi kedai. tempat membuat ice blended. ni kat area setapak.
inspection di buat sbb pemilik ni nk mohon lesen perniagaan. kalo tengok keadaan kedai nie kurang memuaskan. tempoh 2blan utk elokkan premis sblom lesen perniagaan dikeluarkan.
ni antara pic yg ada..

Saturday, April 3, 2010

Do I care who are you?

datang x diundang.
xkesah la spe pon diri si die itu,
sebagai manusia biasa mesti la aku marah,
spe kau nk hina2 org kg. a***** tempat ni bandar sngt la ye smpai sanggup menempelak org laen.
its all about yesterday..

for today..
hurm malas dah nk pkir tntg die..
want to call me? call la.
aku ckit pon xtkut. nk jmpa dtg la cni. desa pandan ngan ampang bukan jauh mana.
im waiting d call. nk tau jugak minah mana yg kurg ajar sngt.
sila2 la call.